根據香港法律,不得在業務過程中,向未成年人售賣或供應令人醺醉的酒類。
Under the law of Hong Kong, intoxicating liquor must not be sold or supplied to a minor in the course of business.

窩在屋企加兩味😋

March 24, 2020

飲酒未必只係想發生親密關係嘅,在家品嘗都係一種享受嚟,觀色淺嘗,配合恰當的美食和音樂,可以細嚐酒的清新和層次美。

好開心今日收到客戶分享「美食和美酒」配對相,分享窩在家中都可以享受到酒嘅樂趣,客人把帶有士多啤梨雪芭,蔓越莓的香氣的 Cake Rose,融合味道較濃厚嘅自家菜,如廣島蠔釜飯同埋rosemary焗雞等,巧妙地結合兩者味道,令廣島蠔帶多點小清新,整體十分恰配,完美體驗如何在家安全地和美酒來個親密接觸。

#SENS #senswinecellar #精品酒 #cakerose #粉紅葡萄酒


*相片由客戶李先生提供