根據香港法律,不得在業務過程中,向未成年人售賣或供應令人醺醉的酒類。
Under the law of Hong Kong, intoxicating liquor must not be sold or supplied to a minor in the course of business.

畢明專欄:香檳和蠔的秘密

January 01, 2021

今次,是真正的謎底打開!

係人都知,食生蠔,飲香檳,
但係點解呢?點解佢哋特別夾架呢?
有冇得解架呢?

//University of Copenhagen(UCPH)的教授Ole G. Mouritsen (Department of Food Science),最近在英國自然科研的《科學報告》(Nature’s《Scientific Reports》)發表了一項開心大發現.......//

係有得解,冇得拗的。

//在未有科學解釋之前,頂尖廚師的味覺,就是科學。

倫敦著名的Le Gavroche法國餐廳,Albert及Michel Roux建立的經典,曾有一道菜叫”Huitres Francine”。先把龍蝦mousse唧入蠔殼,烘焗之後,加上一隻oyster poached in champagne。別的不選,浸煮生蠔用的,是香檳。

煮過生蠔的香檳汁液,加入忌廉濃縮煮稠,再鍍上蠔身,就是了;想豪華一點,最後再添一撮魚子醬,可以想像這道菜多可惡吧,然後配一杯香檳,準能撫平世上一點磨難。//

#ChampagneAndOysters
#飲香檳食生蠔 #點解先
#生蠔精留意 #香檳友都唔好錯過
#原來係咁 #umami
#Chablis都輸 #冷知識系列
#又學到嘢
#葡萄酒星期六
#人間有味是清歡

https://www.facebook.com/BudmingBudming/posts/3629599070450578